čtvrtek 29. října 2015

Test odlakovačů na nehty

V dnešním článku se zaměřím na odlakovače na nehty. Protože já si nehty odlakovávám alespoň 2x do týdne, začínala jsem mít nehty sušší a začínaly se mi třepit. Což se mi absolutně přestávalo líbit, ale lakování jsem se nechtěla vzdát, takže jsem začala zkoušet odlakovače a hledat ten pravý. :-)

Testovala jsem tyto odlakovače na nehty, běžně dostupné v drogériích.

Na co jsem se zaměřovala u testovaných odlakovačů?
Aby mi nevysušovaly nehty a okolí, tudíž aby se mi nehty netřepily a taky, aby odlakovač dobře a rychle odlakovával a já u toho netrávila mládí. :-)





1. ISANA  odlakovač na nehty, s mandlovou vůní a pečujícím olejem
Odlakovač je s acetonem. Tudíž pěkně lak odlakuje, ale zanechává nehty vysušené, ale není to tak hrozné jako u jiného testovaného odlakovače bez acetonu. Klidně bych si ho koupila znovu. 




2.ebelin odlakovač na nehty
Tento odlakovač je bez acetonu, trvá mu déle, než nehet odlakuje a hlavně, nehty mám po něm ještě více sušší, než když použiji odlakovač od ISANY s acetonem ( první testovaný odlakovač). Takže tenhle si kupovat znovu nebudu.


3. ebelin odlakovač na nehty s rýžovým olejem
Opět odlakovač od ebelin, bez acetonu. Nehty nevysušuje moc, odlakovává dobře. Je to ten typ odlakovače s houbičkou, jak do lahvičky strčíte prst a odlakováváte. :-) Není špatný, ale až ho dovypotřebuji, pro další nepoběžím.




4. Dermacol expresní odlakovač na nehty 
Odlakovač bez acetonu, expresní - což se mu vede, lak odlakuje velmi dobře a rychle. Na obalu se uvádí, že jemné složení s mandlovým olejem vyživuje a nevysušuje nehty. Což je pravda. Absolutně nejlepší odlakovač, jaký jsem kdy měla. Odlakuje rychle, nehty nevysuší. Super. Určitě ho koupím znova. Za mne absolutní vítěz. :-)



 

A co vy? Jaký odlakovač na nehty používáte vy? :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat