sobota 17. října 2015

My make up routine

Krásné sobotní dopoledne!
V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o tom, jaké produkty používám k mému dennímu make upu.

Samozřejmě každé ráno před nanesením make upu obličej omyju mýdlem z Oriflame s tea tree a rozmarýnem, abych se zbavila krému, který jsem měla přes noc.

Jako podklad pod make up používám krém z Avonu Tónovací a hydratační denní krém Very Important Perfector SPF 20. Krém hezky sjednotí a vyhladí pleť. Občas, když si nechci nanášet make up, tak nanesu jenom tento krém a je to. :-) Báze pod make up jsem zkoušela. Měla jsem dvě, jedna od Dermacolu a druhá od Rimmelu a nevyhovovali mi, takže jsem nad nimi zanevřela, ale možná v budoucnu zkusím nějakou. :-)



Po nanesení krému zakryji červená místa zeleným korektor. Korektor mám už několikátý od New York Color. Musím říct, že červená místa mírně redukuje.


A poté nanesu make up. Buď použiji make up Rimmel Match Perfection a nebo make up Rimmel Lasting Finish 25H - u obou odstín 100 Ivory. Oba dva make upy jsou středně krycí, pleť krásně sjednotí. Takže ten kdo netrpí na velké nedokonalosti pleti, potřebujeme jenom pleť sjednotit, určitě tyto make upy doporučuji.


Můj postup je potom takový, že na nějaký ten pupínek a kruhy pod očima nanáším korektor od Miss Sporty So Clear, odstín 01. Mám pocit, že když korektor na pupínek nanesu, má ho tendenci "léčit". Ale používám ho léta stále dokola a dokola, takže se chystám, že až budu pořizovat nový, že se porozhlédnu po jiném korektoru. :-)


Poté obličej přepudruji, používám pudr Rimmel Stay Matte, odstín 003 peach glow. Ano tento odstín, i když mám světlou pleť a přesto mi barevně vyhovuje, po nanesení nejsem žádná tmavá. :-) Ovšem pleť se mi leskne po 2, 3 hodinách, takže musím přepudrovávat během dne. Takže až ho vypotřebuju, podívám se po novém pudru.


Občas si nanesu tvářenku Rimmel, odstín 190 Coral. Vydrží na pleti po celý den.


Jako řasenku  momentálně používám od Max Factor  False Lash Effect. Řasenka má umělý kartáček (z plastu), ne štětinky. :-) Mě to vyhovuje, ale nevytvoří žádný velký efekt na řasách. Řasy vypadají přírodně a lehce zvýrazněně.


A ještě používám tužku na obočí. Rimmel Eyebrow Pencil, odstín 002 Hazel.


Je vidět, že jsem fanouškem Rimmelu. :-D Já si na tuto značku nestěžuji, respektive na produkty, co se týče make upu - make up, tvářenka, řasenky, tužka na obočí, i ten pudr není špatný, jenom já mám mastnější pleť, takže to budu muset nějak pořešit. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat