pátek 23. října 2015

Rival de Loop lak na nehty

Dneska jsem se s těma článkama rozjela. :-) Ale musím se se vším s vámi o všem podělit.

Nedávno jsem si z Rossmanna přinesla lak Rival de Loop Young Gel Effect Duo Nail Colour, odstín 02 sweet dots.

Lak se lakoval dobře. Štěteček je trochu užší, ale to mi nevadilo. Lak rychle zasychal. Lakovala jsem dvě vrstvy. Opět, jak je dnes skoro už u všech laků, má mít gelový efekt, což si myslím, že se mu docela dobře povedlo. Druhá lahvička obsahuje lak zdobící. Dá trošku práce ho nanést tak nějak rovnoměrně, ale není to nic složitého. :-) Taktéž rychle zasychal.

Jako podkladový lak jsem použila Four Season vápník pro nehty a jako vrchní lak jsem použila Gabriella Salvete Gel top coat.


Přeji vám krásný páteční večer. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat