středa 14. října 2015

Co si s sebou beru do porodnice

Určitě to řeší každá žena, kterou čeká porod a hlavně si myslím, že to řeší prvorodičky, které jsou ze všeho vyjukané - jako já.  :-)

Já sama neustále řeším, co všechno si mám vzít, abych měla všeho dost, nic nepostrádala. Pročítala jsem i několik diskuzí na internetu a nakonec jsem se rozhodla vzít tyto věci.

Do porodnice si beru - pro sebe:
  1. noční košile 2x
  2. osuška + ručník
  3. župan
  4. přezuvky
  5. jednorázové kalhotky + normální kalhotky :-)
  6. ponožky
  7. porodnické vložky (cca 40 kusů, zbytek budu mít doma, když tak mi je přivezou)
  8. vložky do podprsenky
  9. kojící podprsenku 2x
  10. hygienické potřeby jako mýdlo, šampon, krém na obličej, na ruce, jelení lůj, hřeben, antiperspirant...
  11. fén
  12. léky, které užívám
  13. doklady - občanský průkaz, kartičku pojištěnce, těhotenskou průkazku, oddací list, rodný list
  14. nabíječku na mobil, foťák + nabíječku na foťák 

a pro mimi beru s sebou:
  1. jednorázovou podložku 2x
  2. balík jednorázových plenek
  3. látkové pleny 5x
  4. vlhčené ubrousky
  5. mýdlo do koupele, olejíček na promazávání
  6. mast na zadeček (Bepanthen a Rybilku)
  7. dudlík 
  8. overal asi 3 kusy
Když mi náhodou bude něco chybět, tak mi to rodina přiveze.
Tenhle seznam je prozatímní, ale myslím si, že je tam všechno důležité. :-)

Snad vám to trochu pomohlo se zorientovat v tom, co si vzít s sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat