úterý 20. října 2015

Kosmetika pro miminko

Zdravím své čtenáře! :-)

Dneska se s váma chci podělit o kosmetiku, kterou mám nachystanou pro miminko.
Moc jsem toho zatím nekupovala, protože nevím, co malé bude vyhovovat, jakou bude mít pokožku a tak.

Zatím jsem koupila krém na obličej, který má chránit pokožku před mrazem, mycí emulzi, olejíček, krémy na opruzeniny. 


NIVEA Baby Ochranný krém proti chladu a větru
Tento krém jsem pořídila, protože naše miminko bude listopadové a samozřejmě přes zimu bude zima, mrazíky :-) takže když půjdeme ven, namažu mimi tímto krémem.


ALPA Aviril dětský olej s azulenem
Klasika. Tento olejíček už používali naše maminky, :-) takže jsem ho taky zakoupila. Mám v plánu s tím malou mazat po koupeli, tak uvidím, jak to bude vyhovovat.


Babylove ultra sensitive mycí emulze pro citlivou, na alergii náchylnou pokožku
Pro začátek jsem koupila tuto mycí emulzi z DM. Jak jsem říkala, nevím jak miminko bude snášet kosmetické přípravky, proto jsem zkusila koupit tuto emulzi.


Rybilka Neo
Mast k péči o opruzenou pokožku. Vím, že si tuto mast maminky docela chválí. Není ani moc drahá. Tak jsem ji koupila.


Bepanthen Care Mast
Mast k ochraně před vznikem opruzenin, ale mám pocit, že se dá použít i přímo na opruzeniny. Taktéž si jí maminky chválí, proto ta koupě. A kdyby náhodou malé nevyhovovala, tak ji můžu použít já na bolavé bradavky (což doufám, že k tomu nedojde:-)).



Žádné komentáře:

Okomentovat