středa 28. října 2015

37.týden těhotenství

Krásnou středu vám přeji!

Čas neúprosně utíká a já jsem v 37.týdnu těhotenství. 9. měsíc těhotenství a zdárně "plujeme" do konce. :-)

Miminko měří zhruba kolem 50cm, váží kolem 2800 - 2900g. Na konci 37.týden je považované už za donošené. Miminko by mělo i v tomto období pomalu klesnou "dolů" do pánve - takže některé maminky pozorují pokles dělohy směrem dolů, do pánve. Já zatím nepozoruji nic. :-)

37. týden......blíží se "to". Občas mívám hrůzu z toho co mě čeká, pak si zase říkám, že to nějak zvládnu a jsem v klidu. :-) 
U doktora na kontrole vše v pořádku. Včera mi i prvně natáčeli monitor. :-) Jenže ten malý svišť nespolupracoval, takže sestřička nemohla najít ozvy a když už se jí to podařilo, tak se za chvíli malá začala hýbat a bylo opět po všem. Takže jsem ještě ten den musela zajet do nemocnice a nechat si monitor natočit znova. To naštěstí šlo hned dobře a dobře to i dopadlo. :-)
Když už jsem byla v nemocnici, tak jsem si rovnou nechala udělat předpříjem. Takže klasika, vyptávání se co děláte, s čím se léčíte, co dělá otec dítěte, s čím se léčí on, jak probíhá těhotenství a tak dále. :-) Aspoň to pak nebudu muset všechno tohle absolvovat až tam přijedu v den D a hned budou mít o mne nějaké informace. :-) 

Samozřejmě, že mám i těhotenská trápení. :-D A to otoky kotníků a nártů....nazuji jenom jedny boty. Ostatní co mám, do těch se prostě nevejdu. :-) Jo jo, ať žije poslední měsíc těhotenství.


Žádné komentáře:

Okomentovat