úterý 27. října 2015

Kosmetické náplasti pro čištění póru

Kosmetické náplasti na čištění póru. Asi po nějakých 10 letech, jsem si je koupila. :-D Ano, ano.....opravdu asi 10 let jsem kolem nich chodila v drogériích, ale nikdy jsem si je nekoupila. Proč? Protože jediný, které jsem znala byly ty od Nivei a byly dost drahé, takže jsem jim nepodlehla. :-)
Před nějakým čase jsem zjistila, že tyto náplasti mají v DMku nebo Rossmannovi a že jsou o půlku levnější, takže jsem pro ně šla a zkoušela.

Všeobecně úkolem těchto náplasti je zbavit se na problematické pleti černých teček v oblasti T- zony. To znamená čelo, nos ,brada. 
U obou dvou testovaných značek je použití stejné. Místo před použitím navlhčit, aplikovat náplast a nechat působit 10 - 15 minut. Poté odstranit a omýt vlažnou vodou.

A tady jsou výsledky.


Rival de Loop pure skin kosmetické náplasti
Tyto jsou z Rossmanna. Balení obsahuje 3 náplasti.
Obsahují tea tree olej, takže když jsem si náplast nalepila na nos, chvíli mi trochu štípalo v očích, ale za chvíli dobrý. :-) 
Náplast držela přilepena velmi dobře a opravdu "něco" odstranila. :-D
Takže za mě mají tyto náplasti 1*. 

Balea Soft & Clear pásky na nos
Tyto jsou z DM drogerie. Balení obsahuje 3 náplasti.
Obsahují kyselinou salicylovou a i tea tree olej, ale asi ne tolik jako ty z Rossmanna, protože po aplikaci mě v očích neštípalo.
Náplast už nedržela tak dobře jako u náplastí z Rossmanna, ovšem z nosu mi neupadla, takže dobrý :-) a po odstranění náplasti též "něco" odstranila. :-)
Tyto náplasti mají od mne za 1.

Náplasti by se neměli používat častěji než jednou za 3 dny, ale u sebe mám vyzkoušeno, že mi stačí je použít jednou za 14 dní.
Obě dvě balení obsahují 3 náplasti, odstraňuji černé tečky stejně, stojí taky stejně (mám pocit kolem 55Kč), takže tady opravdu asi záleží jakou značku preferujete, protože jinak jsou tyto náplasti srovnatelné.
Já je budu střídat. :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat