pátek 9. října 2015

Péče o chodidla

Když už jsem se v jednom článku zmínila o péči mé pleti, tak dneska jsem se rozhodla napsat, jak se starám o svá chodidla.

Já mám prostě divnou pleť....ano :-D Musím si postěžovat. Ruce, nohy, tam mě trápí suchá kůže, občas mě svědí a obličej ten je mastnější, často se lesknu, ale nos a brada jsou taky suchý. No prostě jsem divná :-D

No nic, zpátky k mým chodidlům....


Na chodidlech mám suchou kůži, nejvíce v létě, což je logické. Nosím sandálky, žabky. 
Jednou až dvakrát týdně kůži na nohách obrousím. Pořídila jsem si na to speciální pilník- skleněný, zakoupený v DM. Má stranu hrubší a jemnější. Nemůžu si ho vynachválit a doporučuji ho. Je výborný.
A každý večer před spaním (pokud si na to vzpomenu a nebo když nejsem lenivá :-D) mažu chodidla krémem. Teď používám z Oriflame Foot cream with 10% Urea a je výbrorný!
Před tímto krémem jsem používala krém na nohy s ureou od Balei, ale přestali ho vyrábět :-( tudíž jsem si musela honem najít náhradu. Zrovna se mi dostal do ruk katalog Oriflame a tam ho nabízeli. Na tento krém jsem už kdysi dávno slyšela chválu, tak jsem si říkala, že ho zkusím a opravdu nelituji a DOPORUČUJI HO! Vůně je přijemná, stačí ho nanést málo. Chvíli trvá, než se vsákne, do té doby mám chodidla lepkavá, ale mě to nevadí. Dělám to tak, že si nohy namažu těsně před spaním, rvonou zalezu do postele a už nikam nejdu a nebo nohy namažu a dám si ponožky. :-)


1 komentář:

  1. tento pilník taky pouzivam a nemuzu si ho vynachválit

    OdpovědětVymazat