pondělí 12. října 2015

Péče o vlasy

Krásné pondělí všem přeji!

Dnes napíšu článek o mé péči o vlasy.
Nejdříve jaké mám vlasy. Mé vlasy jsou blond - to je prosím přirozená barva, nemám je barvené, délka vlasů je na krk :-D (snad chápete jaká je délka). Vlní se mi jak chtějí, vlasy mám jemné, bez objemu a rychle se mastící.


Dříve jsem si myla vlasy každý den a to večer před spaním. Umýt, vyfénovat a ráno vyžehlit. Toto jsem praktikovala po celou dobu střední a vysoké školy, takže celkem 7 let. Asi si umíte představit, jak musely vlasy trpět. Nijak jsem se o ně speciálně nestarala, pouze jsem hledala a hledala dobrý šampon, po kterém bych měla pocit hustějších a méně masticích se vlasů. Vyzkoušela jsem šampony od Garnier, Timotei, Dove, Palmolive, Revalid, Head & Shoulders, šampony od Balei.....no prostě snad všechny šampony, které jsou dostupné v drogériích. Bohužel skoro s žádným jsem nebyla moc spokojena. Vlasy jsem měla bez lesku, splihlé, mastící se.
Až jsem jednoho dne narazila na šampon L´OREAL Elseve Arginine Resist. To je šampon, po kterém si vlasy mohu mít ob den a ne každý den (možná se někomu zdá mytí vlasů ob den moc často, ale věřte, že já jsem s tím velmi spokojena a nestěžuji si :-)). Vlasy mají tvar, nejsou tak splihlé. Takže tomuto šamponu jsem věrná už pěkně dlouhou dobu a stále ho kupuji znova a znova.Poté je ještě šampon, který mi docela sedí, ale už není tak super jako ten první, je opět od L´OREAL Elseve  Total Repair. Vlasy už se po něm mastí rychleji.
A nedávno jsem si koupila v Yves Rocher šampon na mastné vlasy s bio kopřivou a ten se zatím jeví taky jako dobrý šampon, akorát je bez silikonu, parabenu a barviv, takže se vlasy po něm docela zacuchávají :-) ale není to hrozné. Vlasy mám po umytí hustější, svěží a opět si s ním můžu vlasit mýt ob den.


Kondicionér nepoužívám žádný, nepoužívám ani masku na vlasy.

Žádné komentáře:

Okomentovat