pátek 9. října 2015

34. týden těhotenství a nástup na mateřskou :-)

Jsem v 34. týdnu těhotenství, to znamená 6 týdnů před termínem porodu a nastupuji na mateřskou.

Ve 34. týdnu by mělo miminko měřit kolem 45cm a vážit asi 2000 až 2100g. Miminko si více uvědomuje své okolí a reaguje na něj. Já občas malé pustím hudbu, ovšem ta ji zklidní tak na 10 minut, potom jedeme zase svou kopálistickou sestavu :-) Jak já říkám, máme malého kopálistu. Ale co je jí zřejmě velmi příjemný, když čtu nahlas, to je klid.

A jak se cítím já? :-) No, abych řekla pravdu, jsou dny, kdy si říkám, jsem vůbec těhotná?! :-D A pak jsou dny, kdy malá kope o sto šest, bolí mě kyčle, nevím, jestli mám stát, sedět či ležet, dýchat nemůžu pořádně, Abych si zavázala boty, to nepřipadá v úvahu. Obléct ponožky je též velmi velké umění. :-D Vyjít dva schody a funět jako prasátko...ano, ano, to vše k těhotenství patří. Nezapnu žádnou bundu. Ještě, že mi je pořád teplo a nemusím se navlékat do mnoho vrstev oblečení a stačí mi si vzít  leginy a delší svetr. Prostě samé radosti. :-D
To ale k těhotenství patří, i když si každá na to "stěžujeme", že holky ;.-) Ale já se to snažím si užívat, protože kdo ví, kolikrát se mi ještě v životě poštěstí být v "jiném" stavu.

Začínám si i pomalu balit věci do porodnice, kdyby to náhodu na mě přišlo dřív, tak abych měla aspoň něco zabaleno. :-) Mám ráda, když mám věci připravené nebo aspoň předpřipravené.
Co všechno si s sebou budu brát do porodnice, o tom udělám článek příště.

Mějte se krásně, užíte si víkend, těhotným přeji hlavně zdraví  a zdravé miminko a zase někdy příště :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat