neděle 25. října 2015

Antistresové omalovánky

Přeji vám pěknou neděli.
Myslím si, že toto téma se do podzimního mlhavého počasí hodí. :-)

Antistresové omalovánky. Takový fenomén poslední doby. Narazíme na ně v každém knihkupectví. Jsou různé druhy omalovánek. Můžete si vybarvovat kytky, viděla jsem omalovánky i v orientálním stylu, omalovánky jako mandaly a tak dále. Myslím si, že si každý vybere. :-)


Já jsem si vybrala tyto antistresové omalovánky - Kouzelné zahrady od Nikolett Corley. Podle názvu lze odvodit, že jsou tam obrázky kytek.

 


Já jsem se v knihkupectví dívala na více antistresových omalovánek, ale tyhle mi přišli nejlepší v tom, že mají obrázky velkou plochu na vybarvování. Myslím tím, že není obrázek, který je celý drobný a člověk by si pomalu musel vzít brýle, aby na to viděl. :-) A hlavně byly pro mne nejhezčí a taky nejlevnější, stály mě jenom 149Kč. :-)
Dobré je i na těchto omalovánkách, že si můžete obrázek vystřihnout a třeba zarámovat a vystavit, nebo ho někomu věnovat.

A proč jsem si je koupila? Protože se mi moc líbily, vybarvování mě baví. Ne že bych měla nějaký stres, ale je pravda, že když se pustím do vybarvování, tak nemyslím na nic jiného a čas mi rychle utíká. :-)


Ukázka vybarveného obrázku :-)
 Takto vypadá obrázek nevybarvený :-)


Máte taky antistresové omalovánky? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat