čtvrtek 3. března 2016

Sprchové gely III

Ahoj, vítejte na mém blogu!

A je tu další, už třetí článek, na téma sprchové gely. Opravdu na nich ujíždím :)) a kolikrát se musím držet, abych nekoupila další a další. I když první tří sprchové gely jsem dostala a ten čtvrtý, ten jsem si koupila, protože jsem ho musela vyzkoušet. :) 

Takže jdeme se na to podívat...

Vyživující sprchový gel Dove - mandlový krém a ibišek

Tento sprchový gel velmi příjmeně voní. Řekla bych, že je to spíše sprchový krém než gel, kvůli konzistenci, která je velmi krémová. Má vyživovat a hýčkat a myslím, že to celkem plní. Za mne je to dobrý sprchový gel, možná se poohlídnu i po jiných variantách. :)



Sprchový gel Nivea - creme sensitive
Tento sprchový gel má být bez mýdla s přírodními výtažky z heřmánku, pro citlivou pokožku. Má zanechávat pokožku hebkou.
Opět velmi příjmeně voní, konzistence krémová, zanechá pokožku hebkou jak slibuje. Jestli tento sprcháč snese i citlivá pokožka nevím, protože já s tímto problémy nemám. :) Za mě dobrý sprchový gel.

Sprchové mléko Palmolive

 
Sprchové mléko obsahuje přírodní 100% makadamiový olej z ořechů a kakao. Voní dobře. Má to být sprchové mléko ale víc se tváří jako obyčejný sprchový gel. :) Není špatný, ale mě sprchové gely od Palmolive nějak neoslovily.


A to nejlepší na konec :)

Balea sprchový gel ve spreji

Toto je naprostá bomba. :) A dodporučuji ho vyzkoušet. Vůně je exotická, nevtíravá. Konzistencí
přípomíná spíše pěnu na holení. Taky když jsem ho poprvé zkoušela, tak jsem se asi desetkrát dívala na etiketu, jestli jsem náhodou nesáhla vedle. :) 
Zmáčknete a dostanete pěnu, kterou se umejete. Gel má hydratovat a zanechávat pokožku jemnou a hebkou. Moc nehydratuje, ale pokožka je jemná a hebká. A za cenu 30Kč je to super produkt a dobrý nápad. :) 
Je to limitovaná edice, tak si nakoupím alespoň ještě 3 do zásoby. :))



Krásný den a někdy příště u dalších článků! :)

2 komentáře:

  1. Mam velice rada sprchace od dove.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hooodne dlouho jsem nemela dove sprchac,tak jsem rada,ze jsem ho mohla opet vyzkouset :-)

      Vymazat