neděle 27. března 2016

Balea SOFT&CLEAR náplasti na akné

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dneska se chci s vámi podělit o tomto produktu Balea SOFT&CLEAR  náplasti na ošetření akné.
Když jsem toto balení v DM viděla, musela jsem ho hned zkusit, protože se mi občas dělají takové ty nevzhledné, zarudlé pupínky, kterých se ne a ne zbavit....asi to každá z nás zažila. :)


Balení obsahuje 36 ks náplastí. Cena byla kolem 60Kč. V balení najdete 3 "sáčky", kde je 12ks náplastí nalepený na folii - vidíte na obrázku. :)


Náplast obsahuje kyselinu salicylovou, nanáší se na vyčištěnou pleť, nejlépe přes noc. Měla by se nechat působit 8 - 10 hodin.


A jak jsem s náplastmi na akné spokojena?
Jsem s nima spokojena. :) Náplast v případě problému aplikuji večer, mám ji těch 10 i 12 hodin a nevadí, že ji mám nalepenou delší dobu než doporučují. Náplast velmi dobře drží, ještě se mi nestalo, že by se odlepila a vývoj nevzhledného pupínku opravdu velmi zbrzdí. :) Zmenší ho, zmírní zarudnutí a urychlí jeho hojení.
Takže já jsem nadšená a produkt můžu doporučit dál! :)

 
Zase někdy příště a přeji vám veselé Velikonoce!

Žádné komentáře:

Okomentovat