pondělí 7. března 2016

Nepěnivý šampon Yves Rocher

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Minulý týden jsem se dostala do obchodu Yves Rocher a chtěla jsem od této značky zkusit další šampon na vlasy. A hned mě zaujal nepěnivý šampon pro každodenní použití.




Šampon má obsahovat výtažek z bio hlohu a nepěnivé složení chrání integritu vlasového vlákna i při každodenním používání. A právě proto jsem sáhla pro tento šampon. Lákala mě představa, že to nebude pěnit :) a docela se mi zamlouvalo, že je vhodný i pro každodenní použití, protože já si teď vlasy musím mýt každý den...bohužel.


Vůně je nevtíravá, barva bílá. Šampon opravdu nepění :) ale vlasy umyje jako každý jiný. Konzistencí je jako maska na vlasy a i tak se nanáší. Po použití lze vlasy krásně rozčesat, lesknou se, jsou hebké.


Musím říct, že je to fajn produkt. Určitě ho nemám naposledy a klidně ho doporučím dál :)
Cena byla myslím že kolem 85Kč.

Krásný podvečer :)



Žádné komentáře:

Okomentovat