úterý 23. února 2016

ORIFLAME - vyživující olej na celé tělo

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dneska vám přináším članek o vyživujícím oleji na celé tělo.

Tento olej jsem dostala a je z katalogu Oriflame. Hodí se na masáže, do koupele, na suché konečky vlasů před mytím....vlastně skoro na cokoliv. :)



Já olej používám na strie (které se mi udělaly po porodu). Jestli napomáha k mizení strií to nemohu říci, ale pro můj pocit, že něco proti nim dělám. :)

Ovšem vůně je velmi příjemná, olej se krásně vsákne a nezanechává pocit mastnoty. Zkoušela jsem ho i do koupele a musím říct, že super. :) Na pokožce zanechá ochranný film, sice trošku mastnější, ale není to nic hrozného, takže se to dá přežít.
Na vlasy, respektive na konečky vlasů, jsem ho nezkoušela.


Je to fajn produkt na masáže, do koupele, na promaštění suché pokožky, ale ne moc na strie... :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat