čtvrtek 4. února 2016

BRUMLA.cz - online secondhand

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnešní článek bude dnes trochu jiný, protože se s vámi chci podělit o zkušenosti s nákupem na BRUMLA.cz - online secondhand.

Je to tedy "sekáč". :) Nabízí jak oblečení pro děti tak i dospělé. Já jsem se po oblečením pro dospělé moc nedívala, ani mě tam nic nezaujalo, ale nakupovala jsem tam pro naši holčičku a musím říct, že jsem málem vykoupila celý obchod. :))

Mají velký výběr a fakt slušný ceny. Už se mi totiž několikrát stalo, že jsem přišla do obchodu označeného jako secondhand a když jsem viděla ty ceny, tak si říkám, že můžu to oblečení rovnou koupit nový a ne obnošený za tu cenu. (Asi jsem byla ve špatných "sekáčích" :)).
Takže jsem samozřejmě udělala menší nákup.

A podělím se s vámi o pár fotek, toho co jsem nakoupila. Neukážu vám všechno, protože některé věci už jsou v koši na špinavé prádlo a vyndavat ho teda opravdu nebudu. :))



Tento kouzelný kabátek jsem tam nemohla nechat :) Stál asi kolem 170Kč.



Tato bunda starorůžové barvy tam taky nemohla zůstat. :) Stále asi nějakých 180Kč.

Čepice na zimu :) Mám pocit, že cena nějakých 50Kč a to stejný tyto květinovaný tepláčky, stály taky cca 50Kč.

Ještě jsem si objednala jedny červený tepláky (cca 50Kč) a zimní kombinézu (cca 180Kč). Všechno došlo rychle a v pořádku. Všechny věci jsou ve velmi dobrém stavu.

Takže pokud máte v okolí maminku s malým dítětem, tak jí můžete informovat o www.brumla.cz.


A co vy? Znáte ještě nějaký jiný online secondhand? A jaké jsou s ním vaše zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat