sobota 19. prosince 2015

zubní pasta Zendium

Zdravím své čtenáře! :)
Po delší době opět nějaká recenze a to na zubní pastu Zendium.

Tuto pastu jsem měla v DM boxu a byla jsem na ni zvědavá. Sama od sebe bych si ji nekoupila, protože je na mě docela drahá (mám pocit, že stojí něco kolem 80 až 90 Kč).

zubní pasta zendium complete protection



 
Má obsahovat enzymy a proteiny pro boj proti příčinám zubního kazu a problémům s dásněmi. Jestli to opravdu plní, těžko říct, to zjistím až na kontrole u zubaře. :-)
V každém případě jsem ráda, že jsem nepodlehla reklamě a pastu nekoupila. Já mám u zubních past ráda, když po vyčištění mám v puse svěží mentolovou chuť (jsme zvyklá používat pasty jako Colgate, Signal, Odol...).To tato pasta moc neplní a hlavně, když si s ní zuby čistím delší dobu, tak cítím savo....nemůžu si pomoct. :-)

Závěrem
Zubní pasta není nejhorší, jestli plní, to co výrobce slibuje, těžko říct. Ale za 80 až 90kč si ji určitě nekoupím.

A co vy? Mátě nějakou zkušenost se zubní pastou Zendium?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat