neděle 6. prosince 2015

sebamed CLEAR FACE hluboko čistící pleťová voda

Po delší době článek - recenze. :-)

sebamed CLEAR FACE hluboko čistící pleťová voda



Vzoreček této pleťové vody jsem měla v DM boxu a byla jsem na ni docela zvědavá. Nikdy před tím jsem nic od značky sebamed nezkoušela, takže toto je moje první zkušenost.
 
Pleťová voda je určena na problematickou pleť, kterou čistí do hloubky, bojuje proti černým tečkám, akné a nečistotám pleti. Odstraňuje přebytečný maz a mastnotu. Prostě taková klasika, kterou slibuje skoro každá pleťová voda na problematickou pleť. :-)
Co by možná mohlo někomu vadit je, že obsahuje alkohol, což je z ní trochu i cítit, ale musím říct, že pleť nevysušuje.





A jaké jsou mé pocity, dojmy?
Pleťová voda má namodralou barvu, což mi nevadí. Vůni nevím k čemu bych přirovnala, ale jak jsem říkala, je trochu cítit, že obsahuje alkohol.
Na pleti chvíli trvá, než se vsákne, pleť nechává jemnou, ovšem u mě zase neuspěla s tím, že odstraňuje přebytečný maz a mastnotu. Lesknu se po použití stejně, jako bez použití pleťové vody. :-) Co ale opravdu plní je, že čistí pleť do hloubky, bojuje proti černým tečkám a akné. To opravdu tato pleťová voda umí!
Za mě má obrovskou jedničku s hvězdičkou :-)

Dívala jsem se, že se dá pořídit kolem 150Kč za balení o 150ml. Myslím, že si ji pořídím do mé kosmetické sbírky.

A co vy?Mátě zkušenost s touto pleťovou vodou a nebo jinými výrobky sebamed? :-)

2 komentáře:

  1. S touto vodou zkušenosti nemám. Já už vlastně ani moc výrobky s alkoholem nepoužívám. Když jsem je používala, oni na chvíli pleť zbavily mastnoty, ale právě o to víc se pak udělal nový maz. Takže efekt spíš opačný. Jinak Seba Med mám ráda. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me lesku nezbavila,ja se asi budu lesknout do konce zivota :-D

      Vymazat