pátek 6. listopadu 2015

Nejlepší top coat?

Kdysi dávno, v dobách mého začátku lakování nehtů, jsem používala jenom lak. Žádný base ani top coat. Ale časy se mění a já se taky měním, :-D takže jsem si pořídila base i top coat. Příde mi, že ani tak nezáleži jaký použiji podkladový lak, tak jako jaký použiji svrchní lak- top coat ,aby mi lak vydržel co nejdéle.

Standardní délka laku na nehtech u mně, bez použití podkladového a svrchního laku, je 2 dny. Pak už se lak místama odlupuje a musím ho odlakovat. A lakovat á 2 dny, to se mi opravdu nechce.

Pak jsem objevila ten zázrak jménem top coat :-D

Zatím jsem vyzkoušela 3 top coaty (všechny tři mají vytvářet vzhled gelových nehtů).





Essence the gel nail polish top coat (cena kolem 75Kč)

Na prvním obrázku, kde je lahvička celá stříbrná, je původní top coat od Essence. Absolutní jednička! Dobře se nanáší, vytvoří na laku vzhled gelových nehtů, vyhladí jakékoliv nerovnosti, zamaskuje bublinky na laku, rychle zasychá a lak mi s ním vydrží 3 - 4 dny, což je pro mne zázrak. :-) Když jsem si šla koupit novou lahvičku, zjistila jsem, že se už nevyrábí ve stříbrné lahvičce, ale normálně v průhledné. Tak si říkám, že ho zkusím a doufám, že ho nějak nepozměnili a bude stejně pořád dobrý jako jeho předchozí stříbrná varianta. :-) A jaký je výsledek?Je stejný jako ten v té staré lahvičce. Takže
pro mě absolutní jednička,
budu si ho kupovat stále!



















Gabriella Salvete GEL TOP COAT (myslím, že cena je kolem 100Kč, ale já ho koupila za 70Kč)
Lak se nanáší dobře, ovšem dělá bublinky, ať už nanesu jakékoli množství. Nevyrovná povrch laku tak jako top coat od Essence a strašně dlouhou dobu zasychá. Lak mi s ním ale taky vydrží 3 - 4 dny. Ovšem znova si ho koupit nepudu! 



ASTOR GEL SHINE Top Coat Perfect Stay(cena kolem 120Kč)
Lakuje se mi s ním dobře, vytvoří lesk na nehtech, ale opět mi tento lak vytváří bublinky....Zasychá celkem pomalu.....Přirovnala bych ho k top coatu od Gabrielly Salvete. Lak mi s ním vydržel 3 dny.
Ale znova si kupovat nebudu!



Závěr?
Jednoznačně zůstanu u top coatu od Essence the gel nail polish.


Jaký používáte vy top coat? :-)


2 komentáře: