úterý 3. listopadu 2015

Balea micelární voda

Když jsem se dozvěděla, že Balea bude mít micelární vodu, bylo jasné, že hned jak bude v prodeji, jdu si pro ni. :-)

Před tím jsem měla micelární vodu od Garnier pro citlivou pleť (psala jsem o ni ZDE) . To byla moje první micelárka. Ta od Balei je moje druhá a jsem VELMI SPOKOJENA.
Cena je 99 Kč za 400ml micelární vody, což si myslím, že je krásná cena. :-)

A jak si vede Balea micelární voda?



FANTASTICKY! :-) Úplně s přehledem se vyrovná té od Garnier. Je pro suchou a citlivou pleť. Bez alkoholu a parfému - je opravdu bez jakékoli parfemace. S glycerinem a vodou pomerančových květů.
Pleť krásně dočistí, nezanechává na pleti pocit lepkavosti, krásně se vstřebá, pokožka je dočištěná, jemná.
Já jsem se nikdy neodličovala jenom micelární vodou, používám ji na dočištění pleti. Takže jak odličuje make up, to nemohu posoudit. Ale vím jistě, že si ji určitě koupím znovu. Takže za mě velké ANO pro tuto micelárku.








Žádné komentáře:

Okomentovat