pátek 13. listopadu 2015

Babylove masážní olej pro těhotné s olivovým olejem

Když jsem otěhotněla, tak kamarádky se mě hned ptaly, jestli se už mažu proti striím a jestli vůbec proti nim něco dělám. Strie je takové oblíbené téma těhotných. :-)
Já jsem se nemazala ničím a vzhledem k tomu, že jsem velkou část těhotenství prožila přes léto, přes ty neuvěřitelná vedra, nemazala jsem se opravdu ničím, žádný olej ani tělové mléko, protože v těch vedrech, když jsem se spotila, jsem byla taková "ulepená". :-D A hlavně žádný strie se neobjevovaly, takže jsem jásala radostí.

Ale přišel 7.měsíc.....břicho začalo růst neuvěřitelnou rychlostí, mě se objevilo pár strií na bocích a začínala mě svědit pokožka - hlavně břicho, prsa. Začala jsem tedy pátrat, čím se mazat. Přemýšlela jsem o Bi-oilu, ale dávat za něj 300Kč se mi opravdu nechtělo, tak jsem si koupila v DM Babylove masážní olej pro těhotné s olivovým olejem. Cenou si nejsem jistá, ale mám pocit, že mě vyšel na nějakých 80Kč...




Na obalu uvádí, že by se měl používat od začátku těhotenství až do 3 měsíců po porodu. No tak já ho používám od 7.měsíce :-) Samozřejmě, že strie po použití oleje přes noc nemizí, ale vyřešila jsem s ním svědění, které po použití není. Chvíli trvá, než se vsákne do pokožky, ale nevytváří efekt ulepenosti a pokožka je po něm hladká....a na ty strie asi jenom olej stačit nebude... :-)



Olej je na pokožce příjemný, pokožku hydratuje. je účinný proti svědění, ale zázrak od něj nečekejte. Ale za tu cenu je to dobrý produkt. :-)


2 komentáře:

  1. Ja som už na strie také tie klasické, nie tehotenské, skúšala všetko možné aj nemožné a uzavrela som to tým, že sa ich zbaviť skrátka nedá, jedine gél Elancyl mal nejaký fakt viditeľný efekt, no je dosť drahý, dá sa kúpiť v lekárni, iné nezaberá nič, to je ako s celulitídou, ak ju raz máš tak ju mať budeš, tiež sa s ňou zázraky spraviť nedajú.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o Elancyl jsem něco málo slyšela....ale jak říkáš, neudělá se s nima nic :-))

      Vymazat