čtvrtek 1. září 2016

SPOTŘEBOVÁNO - Srpen 2016

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Mám tu další "SPOTŘEBOVÁNO". Moc jsem toho za srpen nespotřebovala, nějak se mi nedařilo. :) 
Doufám, že za další měsíc to bude lepší, protože mám doma tolik produktů, které musím už opravdu spotřebovat. :)

Nově jsem zavedla hodnocení produktů od 1 do 10 - 1 nejhorší produkt a 10 nejlepší produkt.





Balea sprchový gel Šumění moře s vůní limetky a máty - voní krásně, je svěží. Na horké letní dny ideální sprcháč. 9/10


Astrid čistící pleťové mléko - koupila jsem ho ve výprodeji za 30Kč, jinak používám tu růžovou variantu. Což tady na blogu říkám stále dokola. :) Pleťové mléko je dobrý, ale růžový je růžový...9/10
Balea Soft&Clear pásky na nos - jsou v každém spotřebovánu. 10/10

Balea pleťová maska levandule - voní nádherně, opravdu jako když si čichnete k levanduli. Maska se z obličeje nesmývá, jenom se setře. Pleť je krásně hebká, zklidněná. 10/10

Balea pleťová maska mléko a med - voní příjemně, pleť po použití mám hebkou, hydratovanou, ale jenom po použití. Ráno je pleť jako kdybych žádnou masku den před neměla....5/10

Oriflame oční krém s růží na suchou pokožku - je dobrý. Oční okolí hydratuje. 9/10

Ebelin odličovací tampony - 10/10


Essence the gel nail polish top coat - naprosto jednička v top coatech. Lak mi s ním vydrží 3 - 4 dny bez jakéhokoliv poškození, odlupování. 10/10

Avon krém na ruce s glycerinem a vitaminem E - ruce nehydratuje, lepí.....ani jsem ho nespotřebovala a jde do koše. 2/10


Tak to je vše, doufám že se mi za září toho podaří více spotřebovat. :)
Mějte se krásně.

8 komentářů:

  1. Vůni levandule zbožňuji a vůbec jsem netušila, že má Balea v nabídce i masku s touhle s parfemací. Děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice je to limitovana edice,ale v obchode ji maji stale :-)

      Vymazat
  2. a podla mna to vobec nie je take zle :)
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprchový gel od Balei mě velice zaujal. Tyto vůně zbožňuji :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat