pondělí 5. září 2016

Balea anti-transpirant Fit for Sport

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Chci vám představit Balea anti-transpirant Fit for Sport.

Určitě víte, že DMko, respektive Balea, má nové deodoranty a i dva anti-transpiranty.
Deodoranty nepoužívám, protože potřebuji něco co zabrání pocení, takže ten jsem si žádný nevybrala, i když mají nádherný obaly, ale zkusila jsem anti-transpirant.....



Anti-transpirant umožňuje rovnoměrné uvolňování vůně a stará se tak o dlouhotrvající svěžest po dobu 48 hodin. Zároveň poskytuje spolehlivou ochranu při sportu. Speciální komplex účinných látek zanechává vaše podpaží suché a svěží........toto se uvádí na etiketě.


Jaká je skutečnost? :) 
Funguje jako klasický jiný antiperspirant. Trochu pocení zabrání, vůně dobrá......ALE.....použila jsem ho jenom dvakrát. Proč?
Protože při první aplikaci do podpaží jsem myslela, že zešílím.....Nastříkala jsem sprej a najednou v podpaží cosi bílého. Jako když si tam dáte dětský zásyp, ale aspoň centimetrovou vrstvu...Koukala jsem na to jako blázen. A jakmile jsem se začala hýbat tak to opadávalo....říkám si tak toto teda ne!
Utřela jsem to a zkusila jsem znova aplikaci a opět jsem měla "zásyp" v podpaží....
Říkám si dobře, třeba jsem to špatně aplikovala, málo protřepala, zkusím to zítra.....světe div se, opět ten stejný, "zásyp" v podpaží.

Takže anti-transpirant letěl do koše...

Nevím, co jsem udělala špatně. Jestli je chyba na mé straně nebo na straně produktu, ale je to asi zatím nejhorší produkt, jaký jsem za tento rok vyzkoušela.


Máte zkušenost s tímto anti-transpirantem?

4 komentáře:

  1. Tak to se mi teda jeste nestalo, možná to je tím že je starý a už na prodejně ležel delší dobu, nebo nevím :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky nevím,je to poprvé, co se mi něco takového stalo.V každém případě znova si ho kupovat a zkoušet nebudu. :)

      Vymazat
  2. Něco podobného se mi už stalo u jiných typově stejných produktů, nejspíš to tedy asi bude chyba produktu, každopádně díky tvému článku vím, že po tomhle produktu určitě nešáhnu :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat