pondělí 11. července 2016

WONDER'FULL WAKE ME UP řasenka Rimmel London

Ahoj, vítejte na mém blogu!

V dnešním článku vám přináším recenzi na řasenku Rimmel London WONDER'FULL WAKE ME UP, Extreme Black.

Možná jsem někde už tady na blogu psala, že značku Rimmel London mám moc ráda. Většina jejich výrobků mi sedla (make - up, řasenky, tvářenka...) a hlavně já zbožňuji Velkou Británii a úplně nejvíc Londýn, takže je pro mě tato značka vždy první volbou. :)

Tentokrát jsem se rozhodla, že vyzkouším právě tuto řasenku...




Řasenka má exkluzivní složení. Provitamin B5, vitamin E a výtažek z okurky. Ta vůně okurky tam je cítit. 
Má okamžitě rozjasnit pohled, kartáček Pin Up zachytí a zvýrazní každou řasu. Řasy jsou poté objemné, natočené a pružné. Bez žmolků. To vše je pravda. Musím říct, že kartáček je bezvadný, opravdu zachytí všechny řasy a to už jedním tahem. Hezky je natočí, nežmolkovatí. Vzhledem k tomu, že mám variantu řasenky Extreme Black, tak jsou i krásně černé.
Konzistence řasenky je tak akorát, ne moc mokrá ani ne moc suchá. :)



Musím říct, že jsem opravdu velmi spokojena!

Jediné mínus, které má u mě tato řasenka je, že se mi během dne několikrát obtiskne na horní víčko....ale to zřejmě bude můj problém, protože mám celkem mastnou pleť. Což mě mrzí....takže budu muset najít nějakou jinou variantu, která mi sedne jako tato řasenka.


Už jste zkoušeli tuto řasenku?
Jakou další mi můžete doporučit od Rimmel London?

6 komentářů:

  1. Tenhle tip kartáčku mi vyhovuje :-) škoda toho obtiskávání.. mě neláká ta vůně okurky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě nevadí,dokonce si k ní vždycky přičichnu,než se s řasenkou namaluju :D

      Vymazat
  2. Už dlouho přemýšlím o koupi této řasenky, jinak hezký článek. :)

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji.ja jsem s ni spokojena,az teda na to obtiskavani,coz budu muset nejak vychytat :-)

      Vymazat
  3. Mě nějak značka Nyx neokouzlila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto řasenku jsem ještě nezkoušela. Je vhodná i pro citlivější oči? Pro mě jsou totiž od doby, co nosím kontaktní čočky, řasenky tabu. Přemýšlím, že zajdu alespoň sem na lifting řas, abych měla řasy alespoň nějak upravené. Jako blondýna mám řasy nevýrazné. Takže kdybych objevila řasenku, kterou "zvládnu", byla bych šťastná jak blecha. :-) Díky, Vanes

    OdpovědětVymazat