neděle 31. července 2016

SPOTŘEBOVÁNO - Červenec 2016

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Máme tu konec měsíce a s ním, co jiného, než další "SPOTŘEBOVÁNO". :)
Pro tento měsíc jsem toho moc nespotřebovala....




A jako první tu mám dva šampony na vlasy....

Šampon na vlasy Yves Rocher na poškozené vlasy s bio jojobovým olejem - moc pěkně voní, vlasy myje dobře, dokonce zkrotí i ty moje mastné :) Vlasy po umytí nejsou tak suché. Je fajn, už mám druhé balení.

Šampon Garnier Grow Strong - vlasy s tímto šamponem mají růst silnější....no nevím, na mě to asi nějak nefunguje. Celkově mi tento šampon nesedl, takže dál si ho pořizovat nebudu.



Sprchový gel Dove smetana a pivoňka - psala jsem o něm v článku Sprchové gely V. Žádně nadšení se nekonalo.

Sprchový gel Balea limetka a aloe vera - vůně příjemná, na léto dokonalá, klidně by mohla být i intezivnější. Další super Balea sprcháč. :)



Antiperspirant Nivea Invisible for Black&White - používám ho už pár let, ať už ve spreji nebo jako kuličkový deodorant. A budu ho používat asi až do smrti. :)

Krém na nohy Balea s ureou - v létě je nutností si mazat nohy a tenhle krém je pecka na moje suchá chodidla. Doporučuji!



Čistící pleťová voda Yves Rocher pro problematickou a aknózní pleť - spíše než voda, tak je to gel. Psala jsem o ni článek.

Pleťové čistící mléko Astrid - já používám to růžové, ale vzhledem k tomu, že Astrid vyprodával své výrobky ve starých obalech, tak mě tohle vyšlo na nějakých 30Kč a to jsem ho tam nemohla nechat. :) Je dobré, ale růžová varianta pleťového mléka mi sedí více.

Balea čistící pásky na černé tečky a Balea náplasti na akné - jsou v každém "SPOTŘEBOVÁNU". :) To asi mluví za vše.

Balea čistící pleťová maska s bílým jílem a zinkem - taky si ji stále kupuji pořád dokola.

Ještě mi tu chybí odličovací tampony Ebelin, ale ty tu jsou taky pokaždé. :)


Mějte se krásně a u dalšího "SPOTŘEBOVÁNO" brzy ahoj!

1 komentář: