středa 22. června 2016

Sprchové gely V

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Máme tu už pátý článek na téma "Sprchové gely".

Dneska vám ukážu sprcháče, které jsou novinkami, ale už nějaký ten pátek je v regálech drogerií najdete. Já jsem se k nim dostala až teď. :)




Dove sprchový gel - smetana a pivoňka


V článku "Sprchové gely III" jsem psala o sprchovém gelu Dove - ibišek a mandlový krém. Sprcháč byl příjmený, voněl a na základě toho, jsem chtěla vyzkoušet i jinou variantu a tak jsem sáhla po tomto s vůní smetany a pivoňky. Sprcháč jako takový je fajn, ale zklamala mě vůně....vždyť on voní stejně jako ten s ibiškem a mandlema....Takže sprchové gely od Dove už nemusím dál zkoušet. :)


Balea pěnový sprchový gel Fresh&Fruity - vůně limetky, červeného grepu a avokádový olej

Balea pěnový sprchový gel Hawaiian dream - vůně tiaré, kokosového mléka a avokádový olej


Musím říct, že oba dva pěnové sprchové gely jsou fantastické. Voní úžasně. Balee se toto moc povedlo. Až je spotřebuji, tak si je určitě koupím znova.
Jsou to pěnové sprchové gely, takže fungují tak, že si je nastříkáte jako pěnu na holení, ale na rozdíl od pěny na holení se s nima umyjete. ;)
Kdo o nich ví a váhá, jestli koupit nebo nekoupit, určitě kupte. Myslím si, že za vyzkoušení rozhodně stojí. :)


Zkouším další a další sprcháče, takže věřím, že se potkáme i u šestého článku. :)
Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat