neděle 19. června 2016

Antiperspirant Rexona - Maximum Protection?

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnes přináším článek o antiperspirantu Rexona - Maximum Protection.

Já léta letoucí používám kuličkový antiperspirant značky Nivea - Invisible for Black&White a musím říct, že jsem celkem spokojená a nemám snahu zkoušet další jiný antipespiranty.
Ovšem před nějakými měsící vydala Rexona na trh právě antiperspirant Maximum Protection, který slibuje, že Vám poskytne až dvakrát účinnější ochranu proti pocení ve srovnání s jejich běžnými antiperspiranty ve spreji. To zní zajímavě. :)

Když to shrnu kolem a kolem, měl by zabránit pocení. Člověk by se měl opravdu minimálně potit. Tak jsem si řekla, zkusím to a uvidím. Nejvíc bych antiperspirant ocenila během parných dní v létě, asi jako většina z nás. :) Takže jsem zamířila do obchodu a v košíku mi skončil antiperspirant Rexona - Maximum Protection Clean Scent.



A začalo testování....
Vůně je příjemná, možná by mohla pro někoho být dost výrazná, ale mě nevadí. Forma antiperspirantu je tuhá. Koupila jsem si variantu Clean Scent....což jsem pochopila, že by neměl zanechat bílé skrvny na oblečení a opravdu nezanechává.



A jak se to s tím pocením?
Musím říct, že pocení zredukuje tak o 90% určitě. :) Což je pro mě naprosto dokonalý výsledek. To co slíbil, opravdu splnil.

Jediné mínus, který má tento produkt je vyšší cena - cca kolem 150Kč. A rychle se spotřebovává. Takže já ho používám jenom při velkých vedrech, na běžné nošení ne :)

Ještě o čem bych se chtěla zmínit, je aplikace přes noc, kterou doporučujou....V tom nevidím nic dobrého, takže jsem antiperspirant používala normálně, jenom přes den a i tak fungoval.


Za mě má Rexona Maximum Protection palec nahoru a určitě ho můžu doporučit dál.
A jaký používáte vy antiperspirant? 

 

3 komentáře:

  1. Ja skor preferujem antiperspirant v spreji :) akurat použivam Dove

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. antipespirant ve spreji mi taky nevadí,používám Niveu :)

      Vymazat
  2. Ještě o čem bych se chtěla zmínit, je კალონკის ხელოსანი aplikace přes noc, kterou doporučujou....V tom nevidím nic dobrého, takže jsem antiperspirant používala normálně, jenom přes den a i tak fungoval.

    OdpovědětVymazat