neděle 3. ledna 2016

šampon essence ULTIME BLOND&BRIGHT

Pěkné nedělní odpoledne!

Tak konečně zase nějaká recenze. :-) Dneska se bude recenze týkat šamponu na vlasy  od Schwarzkopf essence ULTIME BLOND&BRIGHT.


Šampon je jak pro přírodní tak barvené blond vlasy. Obsahuje vzácný ULTIME-4-Complex:kombinaci výtažků z perel, panthenolu, zušlechtěného proteinu a keratinu. Šampon by měl poskytovat mírně zesvětlující efekt.

Barva je lehce do žluta.


A jaký je výsledek?

Já jsem se šamponem spokojena. Voní moc pěkně, vlasy umyje dobře, takže si je nemusím hned druhý den umývat znova. Akorát ten mírně zesvětlující efekt nikde... :-)
I když já jsem měla pocit, že mám vlasy trochu světlejší, více blond, ovšem moje okolí nijak nereagovala v tom smyslu, že by třeba někdo řekl, že mám trochu jinou barvu vlasu. :-D A po podrobnějším zkoumání jsem sama uznala, že vlasy mají stále stejnou barvu. :-) Ale tak nějak jsem to očekávala.
Ještě se musím zmínit, že jsem šampon používala pravidelně po dobu jednoho měsíce.

Co mi trochu ještě na tomto výrobku vadí, je cena. Mám pocit, že stojí kolem 100 - 150Kč.
Určitě si ho ale ještě někdy pořídím.

A co vy? Zkoušeli jste tento šampon nebo nějaký jiný produkt na zesvětlení vlasů?

Žádné komentáře:

Okomentovat