sobota 2. ledna 2016

Co jsem dostala k Vánocum

Přemýšlela jsem, jestli tento článek napíšu, protože po Vánocích se chlubila většina blogerek tím, co dostaly pod stromeček a nakonec jsem se rozhodla, že se taky pochlubím. :-)

Takže, dostala jsem tuto sadu z Yves Rocher - sprchový gel, tělové mléko a voňavka. Nádherně to voní, ale zatím jsem ještě z toho nevyzkoušela nic. :-) Ale těším se na to.



Na tento krém na obličej a masku jsem velmi zvědavá, protože jelení lůj je úžasnej, rty krásně hydratuje.


Mé oblíbené sprchové gely z Yves Rocher, kromě toho žlutého, mám ty dva vyzkoušené.


Mýdlo na ruce a sprchové mléko od Palmolive. Velmi příjemně voní.


Další krém na obličej z Oriflamu na suchou pokožku a oční krém.


A samozřejmě ještě jsem dostala dárky jako knížku, šátek, přívěsek na řetízek, hřeben na vlasy, žehličku na vlasy a tak dále. :-) S dárky jsem byla velmi spokojena.


Žádné komentáře:

Okomentovat