pátek 13. května 2016

Sally Hansen - salon gel polish

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnes mám pro vás připravený článek o gelové manikúře se Sally Hansen.

Určitě tuto sadu zná každý - sada obsahuje LED lampu, base a top coat + barevný lak v odstínu"wine not". Dále obsahuje pomerančové dřívko, pilník, odlakovač a čistící ubrousky.




Aplikace laku je snadná. Nejdříve se zbavíte kůžičku kolem nehtu, případně přebrousíte nehty přiloženým pilníkem, ale to já jsem nedělala. Nehty očistíte čistícíma ubrouskama a naneste base coat v tenké vrstvě, zapečete, jako další vrstvu nanesete barevný lak, opět zapečete a poté nanesete top coat a opět zapečete v lampě. :) Nakonec očistíte čistícím ubrouskem a je hotovo. 

Jaký je výsledek, vidíte zde na fotce. :)


Výdrž na mých nehtech je 1 týden a něco, myslím si, že by lak vydržel ještě klidně další týden, ale mě nějak už ta barva potom nebavila :) a hlavně se mi odloupl kus laku na prsteníčku, ale to byla moje chyba. Měla jsem tam ten lak špatně nanesený.


Takto vypadá manikúra po 1 týdnu a pár dnech...


Ještě jsem zkoušela variantu, že jsem nanesla base coat, zapekla, poté jsem nanesla top coat a zapekla a na to jsem pak lakovala běžné laky. S tím jsem taky byla spokojena. Lak mi vydržel déle než na mých nehtech. Jak jsem měla nehty potažené tím gel-lakem, tak byly pevnější, nelámaly se a krásně mi rostly. 
Poté barevný lak odlakujete (odlakovačem bez acetonu) a nalakujete zase jiným. :) Gel-lak jsem si sundavala asi po 3 týdnech alobalovou technikou.

Musím říct, že je toto pro mě první zkušenost se značkou Sally Hansen a první zkušenost s touto sadou a jsem velmi spokojena! Velmi ráda ji doporučím dál! :) 


A co vy? Znáte nebo máte tuto sadu od Sally Hansen? 
 Nebo dávate radši přednost klasickému lakování? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat