pátek 8. dubna 2016

Test vlhčených ubrousků

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Omlouvám se, že sem nestíhám dávat články tak často, jako to bylo dřív, ale moje malá holčička roste, vyžaduje více pozornosti, takže nestíhám tak psát. :)

A dnešní článek se právě bude zabývat vlhčenýma ubrouskama, které jsou snad v každé výbavě maminky. :)

Já jsem zkoušela tyto ubrousky:
  • vlhčené ubrousky Pampers Sensitive
  • vlhčené ubrousky Nivea Pure&Sensitive
  • vlhčené ubrousky Babylove Sensitive
  • vlhčené ubrousky Hipp

Vlhčené ubrousky Pampers Sensitive
Tyto byly moje první volba, když jsem si nakupovala věci pro malou. Ubrousky nejsou špatné, trošku mi vadí výraznější parfemace a jsou více mokřejší. Kolik stojí vám přesně neřeknu, ale patří k těm dražším, ovšem když jsou akce, dají se sehnat za dobrou cenu.
Ale vzhledem k tomu, že další testovaný ubrousky jsou lepší, tak si je už nekupuji. :)

 
 
Vlhčené ubrousky Nivea Pure&Sensitive
Absolutně bezvadné ubrousky! Nejlepší! Opět jsou dražší, ale dají se sehnat v akcích. Líbí se mi, že tam je nulová parfemace, což mi vyhovuje. Vlhké jsou tak akorát. Opravdu bezvadné ubrousky! :) Doporučuji.


Vlhčené ubrousky Babylove sensitive
Seženete je v DM za velmi dobrou cenu. Jsou bezvadný, řekla bych, že se vyrovnají těm Nivea ubrouskům. Takže já kupuji jenom tyto. :)  



Vlhčené ubrousky Hipp
Abych pravdu řekla nevím kolik stojí, protože jsem je vždy dostala v nějakém balíčku. :) Nejsou špatné, ovšem na zadek jsem se z nich neposadila. :) Ale určitě jsou lepší než Pampers vlhčené ubrousky.

 
 
Já jsem zatím vyzkoušela jenom tyto 4 druhy ubrousků. Vím, že existuje více značek, například Rybilka, Linteo a tak dále. 
S žádným z těchto 4 produktů neměla malá problém jako podráždění a tak, ale každé miminko je jiné, takže je třeba vyzkoušet, co vyhovuje a co ne.

 
Takže zase někdy příště, snad vám článek aspoň trochu pomohl ve výběru vlhčených ubrousků. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat