pondělí 8. února 2016

e-shop iamcute.cz

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnešní článek bude opět z jiného soudku :))

Chtěla bych vám představit e-shop iamcute.cz. E-shop mě oslovil ke spolupráci (za což velmi děkuji). Chvíli jsem nad tím přemýšlela, protože můj blog se věnuje nejvíce kosmetice a věcem, co se týká mateřství a dětí. Ovšem když jsem e-shop projela pořádně a zjistila, co lze tam všechno koupit, řekla jsem si proč ne, proč nezkusit spolupráci :))

Abyste byli v obraze, najdete tam například washi pásky (ty jsem si chtěla pořídit už nějaký ten rok),  propisky, tužky, sešity, fixy a tak dále. Opravdu pěkné věci, některé i za slušné peníze a hlavně s roztomilým designem.

Můžete mít i slevu 10% na celý nákup při uplatnění slevového kodu  "iamcute10".
 
Já jsem neodolala a musela jsem mít tuto propisku - červenou s nápisem LONDON (miluji všechno co se týká Velké Británie a Londýna :)). Ta třetí je obyčejná tužka s hezkým designem. Tu jsem si neobjednávala, byla mi poslaná jako dárek. Takže děkuji. :)





Propiska píše černě a krásně tenounce. Asi ji využiji na psaní poznámek do sešitu ke blogu.


A pak mé oblíbené washi pásky :)) Nevěděla jsem jaký vzor si mám vzít. Tak jsem si prozatím vzala tu s mašličkou a jednu stříbrnou. Ještě nevím co s nimi polepím, ale využití určitě najdou. Na Googlu je spousta inspirací.

Takže pokud si chcete pořídit pěknou propisku, tužku či sešit (a ještě spoustu dalších věcí), určitě mrkněte na e-shop.

4 komentáře:

  1. ano, mají tam více takových roztomilých věcí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si na e-shopu také objednávala. Dvě propisky, ořezávátko a penál.Jsem na takové věci úplně ulítlá, a když jsem viděla e-shop Iamcute, byla jsem úplně nadšená, že tu budu nakupovat pořád. Když mi to ale došlo byla jsem hrozně zklamaná. Věci jsou malinké, na fotce vypadají 10x lépe, jsou drahé, kvalita mizerná, věci odfláklé a vyrobeny v Číně.. Nejvíce mě tedy zklamal penál. Na fotce vypadal tak dobře, že jsem vůbec neváhala přidat do nákupního košíku. Když jsem ho vybalila , zjistila jsem, že je malinký (což mi na začátek ani tak nevadilo ), ale krajka byla našita pouze na jedné straně penálu ( což na fotce samozřejmě není vidět ), penál nestojí, materiál je hrozný a celý produkt prostě vypadá odflákle.. Byla jsem vážně smutná.. Vybrala jsem si penál jako malý dárek k narozeninám a tohle jsem vážně nečekala. Za dvě úplně obyčejně vyhlížející propisky a ořezávátko jsem dala 200kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to je mi lito :-( a to jsem si penal chtela objednat....tak diky za komentar a upozorneni :-)

      Vymazat