sobota 12. prosince 2015

Balea kosmetický adventní kalendář #12

Krásnou sobotu všem čtenářům! :-)

Dnes 12.12. jsem měla v kalendáři tuto kúru na vlasy z řady OIL REPAIR.

Už dříve jsem se na tuto řadu v DM dívala, ale nějak jsem nenašla odvahu si ji koupit, protože než já si vyberu nějaký přípravek na vlasy, který mi sedí, to je strašně dlouhá doba a jsem schopna vyzkoušet 100 šamponů, než mi nějaký sedne. :-)
Šampony od Balei použiji občas, jako prostřídání s těma, co používám pravidelně a není to úplně super, ale ani nejhorší. :-) Takže jsem na tuto vlasovou kúru zvědavá, co to udělá s mýma vlasama. :-)



1 komentář:

  1. Jé, tak na tu jsem také moc zvědavá. Mně šampon Balea naopak vyhovoval, ale už mi došel. Měla jsem ten na dlouhé a namáhané vlasy.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat