sobota 21. listopadu 2015

Balea kosmetický adventní kalendář

Když jsem viděla tento adventní kalendář......všechno bylo jasný, MUSÍM HO MÍT! :-) A protože mám hodného a milujícího manžela, tak mi ho koupil. :-)




Cena byla 420Kč. Na zadní straně obalu byly ukázány produkty, které v kalendáři jsou, ale manžel to sundal a ať se prý nechám překvapit. Takže nevím, co v jakém okýnku najdu a ani to vědět nechci. :-) Adventní kalendář má být o překvapení.

A samozřejmě, že každý den od 1.12. do 24.12. "otevřu okýnko" a podělím se s vámi, jaký produkt jsem tam našla. :-)

Také máte nějaký kosmetický adventní kalendář? 
 

4 komentáře:

  1. Teda ja som to nejako prešvihla, ale budúci rok si taký určite kúpim, dnes som prešla celú DMku, no nič som nenašla.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja kdyz jsem si ho kupovala,tak na prodejne meli uz jenom dva :-) si myslim,ze se asi rychle vyprodaly

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat co kalendář obsahoval? Na prodejně jsme ho měli, ale nějak jsem ho zapomněla prozkoumat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blogu jsou za prosinec články, kde jsem ukazovala co tam bylo :-)

      Vymazat